دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

عرض عمر


سگ چند تا چند تا بچه می‌آورد، اما شما یک گله سگ ندیدی. گوسفند یکی یکی می‌زاید، چقدر گله‌ی گوسفند می‌بینی. گاهی وقت‌ها یکی یکی می‌زاید، گله گله هست، گاهی پنج تا پنج تا می‌زایند شما یک گله سگ نمی‌بینی. برکت غیر از داشتن است. شن بیابان هم زیاد است، اما هر کثیری، کوثر نیست. کثیری، کوثر است که برکت داشته باشد.


من یه یک کسی گفتم: خدا طول عمرتان بدهد. گفت: خدا عرض عمرت بدهد. گفتم: طول، او گفت: عرض! فکر کردم متلک گفت. دیدم حرف خوبی است. طول عمر مهم نیست، عرض عمر مهم است.


نظرات 3 + ارسال نظر
حراف 12 بهمن 1391 ساعت 10:45

البت من عرض عمر نمیگم
میگم عمق عمر!!!
چون متنفرم از کسایی که سطحی زندگی میکنند...! شادی های کوچیک دارند و غم های کوچیک! دردهای کوچیک! سختی های کوچیک! کلا چیزای کوچیک آدم رو کوچیک میکنه!

البته منظور ایشون سطحی نگری نیست منظور وسعت معرفت و عزت انسان تو زندگیشه ...

حاج آقا همیشه حرف های زیبا و مثال های ناب میزنند. خدا به ایشون توفیق بده و به شما هم!

abrahi 29 بهمن 1391 ساعت 23:11 http://manoindarya.blogsky.com

خیلی مفید بود
در همین موضوع حاج آقا شهاب مرادی تو یکی از سخنرانی هاشون میگن جوانی شما در همین دوره 18 تا 30 سال هست هر چقدر هم که عمر کنید جوانی شما فقط همین مدت کوتاه است پس قدر لحظات جوانی خود را بدانید و بدانید در چه راه آن را صرف میکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد