دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

شاهد ما!

به نام خدا


خدا شاهد ماست و هرروز دارد کارهای ما را می بیند از ریز تا درشت!!!

من نماز میخوانم کاری ندارم حضور قلبم چگونه است ...!!! ضعف ایمان دارم درست

اما

در نماز خیلی چیزها و مسایلی که انجام داده ام به یادم می آید ...

انگار خدا فیلمهایی که از من گرفته را دوباره نشانم میدهد!


حالا اینجوری بیشتر به من ثابت میشه که خدا داره تماشام میکنه!!! کاش منظورمو درست بفهمین!



حرف بی منطق

به نام خدا


سعی کنیم تا از صحت حرفی و نوشته ای مطمئن نشدیم اونو تو جمع دانشجویی بیان نکنیم دانشجوی امروز حرفهای بی منطق رو منطقی میبینه و اگه براش منطقی حرف بزنی موضع غیر منطقی میگیره!!





عصرهای جمعه

عصرهای جمعه ها را قاب می بایدگرفت .. 


چشم غیبت از دل عشاق می باید گرفت!


..........

خدا کند که بیابد