دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

کم فروشان پیمان شکنان باعلی(ع)

به نام خدا


هدفمندی عده ای را هدف مند کرد !

همانهایی که هدفشان جیب مردم شد

همان هایی که از گوشه ی اجناس خود زدند و قیمت بالا بردند

همانهایی که احتکار کردند 

همانهایی که طمع ورزیدند

کم فروختند

شکمهایشان از حرام پر شد تا هیزم " ویل" فراهم شود!


ویل برایشان لحظه شماری میکند ....


خداوند وعده داده است: " ویل للمطففین" ، ویل برای کم فروشان!


............................................................................................


پ.ن1:ویل نام چاهى است در دوزخ،معناى کلمه مطفف این است که کسى چیز اندک و مختصرى از حق دیگرى را غصب و تصاحب کند.


پ.ن2:

امیرالمومنین (ع) می فرماید : روزی پیامبر اکرم (ص) فرمود:

ای علی ! جبرئیل به من خبر داد که امت من بعد از من با تو حیله و نیرنگ می کنند وای بر آنان باد . و سه بار این جمله را تکرار کرد . عرض کردم : یا رسول الله ویل چیست ؟ فرموذ : یک وادی است در جهنم که اکثر اهل آن وادی ٬ دشمنان تو و قاتلان فرزندان تو و پیمان شکنان با تو هستند. بحار- ج۸ - ص ۳۱۲   

نظرات 3 + ارسال نظر
مین روب 5 بهمن 1391 ساعت 11:38 http://minrob.blogfa.com

با سلام به خودت و شلوار قرمزت!!!!
منظور از پ.ن همو پی نویس است؟؟!!

سلام عاش!!! همون!

مرضیه 5 بهمن 1391 ساعت 16:15 http://shab-e-barani.mihanblog.com/

سلام سید جلیل بزرگوار

خیلی خوشحال شدم که سری به کلبه ام زدید. البته که با افتخار لینکتون می کنم. فقط شما ام اگر یه بزرگواری بفرمایید و آدرس منو توی لینکهاتون تصحیح کنید منو شرمنده ی خودتون کردید.

دیروز یه بازاری می گفت گرونفروشی عذابش نخریدنه اما کم فروشی خیلی عذابه بزرگی داره...

موفق باشید

دکتر حراف 11 بهمن 1391 ساعت 10:43 http://harraf.blogsky.com

زنده باشی سید!
واقعا لذت بردم! باور کن! درسته مضمون پستت واقعا جای تاسف داره اما اینکه آدم بغضش رو نخوره و بتونه فریادش بزنه بزرگترین شجاعته...!!
خیلی وقت است در دریای ریا مغروقیم!

تشکر
باور کردم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد