دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

نونوایی



پسر خاله :یه روز رفتم نونوایی ... نونوا گفت هر کسی اومد بگو پشت سرت وا نسه نون نمی رسه ، منم هر کی اومد گفتم بیا جلوی من واسا پشت سرم نون نمی رسه.






نظرات 7 + ارسال نظر
دکتر حراف 3 بهمن 1391 ساعت 23:16 http://harraf.blogsky.com

دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد....
.....................................
موفق باشید

همچین آدمایی هم داریم آیا؟؟!!

آره پسرخاله

تمنا 4 بهمن 1391 ساعت 12:34



نخسته باشعه

هانیه 12 بهمن 1391 ساعت 10:33 http://haniyejoon.blogsky.com

الهی الهی الهی .واقعا ب این میگن اوج معرفت

پسر خاله کارش درسته!!!

مهسا 13 بهمن 1391 ساعت 17:18

اصن مرام این پسر خاله در حد لایگاس

هاهاها. خیلی جالب بود و البته تأمل برانگیز

مـــــــــــــــــــن:))) 17 مرداد 1392 ساعت 13:53

لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد