دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

سیگنال


هوا تاریک بود و من دیروقت رو به سمت خانه کرده بودم ، با آن فاصله و در آن تاریکی آنتن گوشی تلفن همراهم از کوی امیرالمومنین(ع) سیگنال میگرفت!




نظرات 3 + ارسال نظر

نوروز یکی از سنتهای بزرگ ایرانی است و همواره نزد ایرانیان

و حتی مردم دیگر کشورها از اداب و رسوم والایی برخوردار بوده است

ولی امسال ایام نوروز با فاطمیه تلاقی دارد

شما میتوانید با ثبت سایت یا وبلاگ خود در این سایت اعلام دارید

ارزشها و سنتهای اسلامی هم برای شما اهمیت دارد

و در ایام نوروز حرمت فاطمیه و حضرت زهرا را نگه میدارید
www.fatemeye92.ir

ندا 3 بهمن 1391 ساعت 18:19 http://www.chatreman.blogfa.com

سلام خوبی؟
وب قشنگی دارید...
هر چی بگم کم گفتم...
منتظر حضور همیشگیتونم

parisa 1 فروردین 1392 ساعت 21:04

سلام وبلاگ قشنگی دارید
مطالبتونم زیباست
مخصوصا که کپی نمیکنید خودتون مینویسید

نظر لطفتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد