دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

خوب و خالص !


بیا که دیگر از آن دست آدمها نباشم!


اگر وقتی خوب هستم برای تو و خدا خوب و خالص میشدم 
بدی از من سر نمیزند
و اگر ریا کردم که خوب هستم چون بدی از من سر زده میگویند شیعه ی توام و گنه کار!
پس کمک کن که ریا از ظاهر برچینم تا هر بدی را به حساب صاحب نگذارند!


.........................................................................................


شیعیان عید الزهراتان مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
مین روب 2 بهمن 1391 ساعت 15:35 http://minrob.blogfa.com

سید اتحاد
اتحاد
یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا
ای بابا

توهمونی نیستی که شلوار قرمز پوشیده بود!!!................

سلام. مریم سادات هستم ولی نه از نوع شبگرد :)
برای دعایتان آمین.
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد