دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

سنگ آسیابی




خدایا

عاشقت من نیستم

ولی گویند

عشاقت

به سنگ آسیابی نیز خوش داری!


..........................................................

در راه خوابگاه!

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرحسن سقا 20 آذر 1391 ساعت 00:34 http://hamseh.ir

سلام سید جلیل ِ عزیز
ببخشید که خیلی دیر دارم جواب میدم ، دیر رفتم تو وبلاگم
راستش پست قاضی القضات رو پاک کردم که درده سر شده بود دیگه پاک کردم که مارو پاک نکنند از صفحه هستی
لینکتون کردم
یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد