دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

چراغ خاموش

مثل ما درمورد غریزه جنسی، مثل کسی است که جایی مهمان است، چراغ خاموش است و به جای اینکه برود از صاحبخانه بپرسد که کبریت کجاست، تمام آشپزخانه را به هم می‌ریزد، آخرش هم پیدا نمی‌کند؛ درحالی که اگر می‌رفت از صاحبخانه می‌پرسید، راحت کبریت را پیدا می‌کرد. درمورد غریزه جنسی هم همین‌طور است. به جای اینکه از خالق حکیم‌مان بپرسیم که ما در این مورد باید چه بکنیم و چه نکنیم، گیر کرده‌ایم و نمی‌دانیم چه بکنیم.


برگرفته از سخنان حاج آقا قرائتی 

وبلاگ آپاندیس قلم

نظرات 2 + ارسال نظر
آپاندیسِ قلم 17 شهریور 1391 ساعت 09:53 http://sssssaghi.blogfa.com/

سلام سید جان!
ممنون از حضور گرمت

reyhan 19 شهریور 1391 ساعت 13:07 http://asheghebijan.blogsky.com

سلام
خوش به حالت که سید هستی !!!!!!!!!!!!
آقای سید جلیل می تونم بپرسم شما چی رو از صفر شروع کردی؟؟؟؟؟؟
آخه توی درباره ی وبلاگ دیدم نوشتی عادت دارم همه چیز را از صفر شروع کنم!!!!!!!!!!!!
منتظر جوابت هستم بازهم به وبم سر یزن واونجا به من جواب بده
منتظررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررتم

کلا اگه کاری مطابق میلم نباشه از نو شروع میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد