دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

بهارقرآن

دلم لک زده است ، 


برای سحر برای لحظه ی افطار


برای " الذی انزلت فیه القرآن"


برای ربنــــــــــــــــــــا


{فرقی نمی کند صدای چه کسی باشد فقط با ربنا باشد}


قدرش هم زیباست اگر بدانیم چه پربار است 


به خصوص اگر در گرمای تابستان وسط مرداد تشنه لب باشی ... 


یاد سقا افتادم کنار آب 


خنکای آب به صورتش میخورد و لب به آب نزد


رمضان امسال 


خوردن آب سرد اگر در خیال داری تحمل کنی ثواب برده ای 


ذره ای از ثوابش را نذر حسین کن چیزی کم نمیشود سقا که جانش را فدا کرد


بگو یا ابا عبدالله ...


................................................................................


چند روز بیشتر نمانده است 


حس هفت سالگی دارم...


هفت بهارقرآن...


راستی شما چند بهارقرآن را دیده اید؟

نظرات 4 + ارسال نظر
SetareSoheil 27 تیر 1391 ساعت 15:04 http://andishgar.ir/SetareSoheil

سلام...خدا قوت...
زیبا مینویسید..اما خیلی کتابی و خشک...
آدم نمیتونه با نوشته هاتون خوب ارتباط برقرار کنه...

مرضیه 27 تیر 1391 ساعت 17:26 http://shab-e-barani.blogsky.com/

سلام

وااااای خدا کنه توانایی داشته باشیم این روزای بلند و داغ را تحمل کنیم.

بی تو مهتاب شبی ثانیه ها را گشتم
چشم بر چشم زدم تزکیه ها را گشتم

گفته بودند که در حاشیه می مانی تو
پس وجب تا وجب حاشیه ها را گشتم

بی تو این زاویه ها تنگ شدند! آقا من
به خدا حادترین زاویه ها را گشتم

ندبه را با هوس دیدن رویت خواندم
جمعه ها تک تک این مهدیه ها را گشتم

هر کجا نام تو آورده شد آن جا بودم
لای این شعر ببین قافیه ها را گشتم

شعر از کاظم وکیلی

به روزم و مثله همیشه منتظر حضور ارزشمندتون

کوثر 29 تیر 1391 ساعت 17:41



سلام

السلام علیک یااباعبدالله

سید حسین 30 تیر 1391 ساعت 00:05

سلام سید جان ، انشالله که بتونیم


راحت بنویس ، بگذار قلم تو را بـ کشاند نه تو قلم را :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد