دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

اقای رئیس جمهور

به نام خدا


میخواهم اینگونه شروع کنم !

آقای رئیس جمهور حرفهایت دلنشین و مورد علاقه ی مردم است ولی میخواهم بگویم از کودکان آواره و بی سرپناه شهرستان دامغان! من دانشجوی شهر دامغان هستم 



آقای رئیس جمهور شهر من بزرگ است و چیزهای ریز در چشمم نمی آید 

اما دامغان کوچک است

و به وضوح با دیده ی خود به ناتوانی گفتمان عدالت! در برقراری عدالت می نگرم 

آقای رئیس جمهور هنوزهم دوستت دارم 

ولی 

دوست داشتنت دلیل نمیشود که از کاستیهای دولتت نگویم

مگر نه این است که به دوست می گویند آیینه 


اقای رئیس جمهور 

میدانم که میدانید امروز در شهرهای کوچک مردم در نیازهای روزانه خود هم مانده اند


مردم را به این نتیجه رسانده اید که حصار عدالت فراتر از گفتمان شماست ...


.................................................................................................

نظرات 2 + ارسال نظر

برای خوب بودن نگاهی نافذ به سمت خدا لازم است
در این هوای پر غبار سر بگردانی سمت نگاه را از کف میدهی!
عدالت تعریفش فراتر از جنس دکتر است
باید ولایتمدار بود تا فهمید:)

اینجا http://seyedjalil.blogsky.com/هوا همچون فضای کوه پاک است سید جلیل

شاهچراغ 18 تیر 1391 ساعت 20:24

سلام.وبلاگ بسیار زیبایی دارین همچنین قلمی دلنشین.
به خصوص مطلب اخیر عالی بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد