دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

می نگارم برای تو

می گویند می آیی

اما مگر رفته ای که می خواهی بیایی؟؟


                                 تو در همسایگی دل پیروانت خانه داری ...

      از رحمت وجود توست که آسمان باران می بارد

و ازبرکت قدوم توست که زمین آباد می شود


کسی که تورا ندیده چشمهایش چه از معنای زیبایی را می فهمد وچگونه میتواند زیبایی را تفسیر کند 

کسی که بویی از محبت تو به مشامش نرسیده چه از معنای زندگی اش فهمیده 


       من هرروز باتوام 

                       تو رامیبینم 

                               دروغ نیست 

چون تو مرامیبینی و تو برایم از خدامهلت میگیری


                 دلم که میگیرد دستم را دردست تو میگزارم تا ارامم کنی 

مطمئنم که هم اکنون که می نگارم در دیده ی دیدگان نگارم


درک میکنم که بروجودم ولایت و حکمرانی میکنی ای خلیفه خدا بردلهای آدمیان 


مشتاقم که یک بار هم که شده احضارم کنی ولو به جرمی نکرده وگناهی مرتکب نشده 

به من آموخته اند که هرآنچه ازتو برسد به من نکوست 

و درمقابل هر آنچه تو بخواهی باید گفت سمعاو طاعتا


راستی خودت عادتم دادی که به زندگیم این گونه جلای محبت و صیقل معرفت تورابدهم 

...دوستت دارم مهدی جان

نظرات 3 + ارسال نظر
مهلا 26 اسفند 1390 ساعت 16:26 http://imahi.blogfa.com

سلام آقا جلیل
من از اندیشگر اومدم اینجا ...
خیلی دست به قلمتون خوبه ...مرحبا
اجرکم عندالله ..
قلمتون پربار

ان شاالله
یاعلی

تشکر

تب کرده 27 اسفند 1390 ساعت 00:35 http://personalsunshin.blogfa.com

راست میگویی
مگر رفته است که بیاید؟
مگر غابت است که ظهور کند؟

به کجا شنین شتابان میرویم ما؟
از امامان در ذهنمان چه ساخته ایم؟
فقط بزرگش کرده ایم
برایش بزرگی نکرده ایم اما

الهه 22 فروردین 1391 ساعت 19:40 http://www.hazrat-mohammad.blogfa.com

به قلب هایمان هشدار دهیم/
حتی در آسمان تیره و ابری هم /
می توان ستاره پیدا کرد /
حتی از دریای خروشان و توفانی هم /
می شود ماهی گرفت/
اگر آب نیست و آفتاب بی رمق است/
می توان حتی گل و درخت را در حافظه کاشت!!/
و برگ و بارشان را به تماشا گذاشت.../
تنها باید به چشم هایمان بیاموزیم/
که زیبایی ها را جست و جو کنند .../
به گوش هایمان یاد بدهیم/
که زمزمه های مهربانی را بشنوند.../
به قلب هایمان هشدار دهیم/
که جز برای محبت و عشق نتپند... ./

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد