دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

عشـــــــــــــــــق فقط یک کلام !!!!

بسم الله الرحمن الرحیم 


وَ الَّذِینَ ءَامَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّه

(بقره، 165)

 و کسانى که ایمان آورده اند، محبت بیشترى به خدا دارند


جوان است احساس دارد و حس می کند صـــــــــــــــــرفا جهت اطلاع دوستان و آشنایان 

 " نگاهتان را کنترل نکنید چـــــــــــاه را نمیبینید می لغزید و سقوط می کنید "


 چند شب پیش یکی از دوستانم سفره ی دلش را باز کرد و گفت و گفت 


سر عقده هایش را گشود و یکی یکی روی بساط احساسش ریخت هر انچه که داشت آزارش میداد

 ولی او داشته هایش را عشق می نامید... 

و من میخندیدم 


میخندیدم به اینکه قدر خودش را نمیدانست و از غــــــــــرور و شکوه جوانیش بی خبر بود 

بی خبر بود از فطرت خداجویـش ... 


من فقط گفتم عاشقی حق جوان است ولی عشق ناب آن است که معشوقت را به همه معرفی کنی !

سکوت کرد و گفت :هـــــــــــــــــــــرگز 

ولی عشقی هست که میشود بر همگان معرفی کرد آن هم عشق به خدا و اولیای خداست 


.............................................................................


خواجه نصیرالدین طوسی درشرح اشارات بوعلی میگوید :

عشق نفسانی آنست که مبدآاش همرنگی ذاتی عاشق و معشوق است ،بیشتر اهتمام عاشق به روشهای معشوق وآثاری است که از نفس وی صادر میگردد .این عشق است که نفس را نرم وپرشوق ووجد قرار میدهد ،رقتی ایجاد میکند که عاشق راازآلودگیها ی دنیایی بیزار میگرداند. 




نظرات 2 + ارسال نظر
الهه 16 فروردین 1391 ساعت 18:23

سلام
وبلاگ خیلی خووووووبی دارین.
خیلی حال وهوام عوض شد اگه اجازه بدین لینکتون کنم؟

خواهش میکنم ببخشید ولی کجا لینک میکنین؟؟

الهه 17 فروردین 1391 ساعت 13:37 http://www.hazrat-mohammad.blogfa.com

خب داخل وبم دیگه!!!!

آهان الان فهمیدم شما کی هستین! ممنون
بااجازه منم لینکتون میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد