دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

فقط برای تو گفتم

بیا ببین که بازهم زبان من به هق هقی دوباره مبتلاشده 


ودردرون جایگاه بودنت

 

که با ملات آب وعشق برای تو بنا شده


چه شور واشتیاق تازه ای به پا شده


ولی ببین تمام شد


از این خیال که ساختی برای من


از این خیال نبودن


به باد سرد جدایی


فروختم


وقبل آنکه زنم چوب حراج را به خیالم


میان آتش ابهام تو سوختم


نگاه کن


که فقط بادخریده هیچ 


هیچ تورا


ببین به سردی دستت هنوز بسته نگاه


فقط برای تو گفتم زعمق جانم آه .... س.ج


نظرات 3 + ارسال نظر
گمن|مه 11 آبان 1390 ساعت 09:58 http://neti-text.blogfa.com

سلام
خوش به حال تو
که فقط
برای او گفته شد ...
قشنگ بود
خیلی
ما را یادتان آمد؟!!!!!!

تشکر ... آره خوشحال شدم

گمن|مه 11 آبان 1390 ساعت 14:25 http://neti-text.blogfa.com


لینکتان کردم
خوش حالم که هستید
التماس دعا

حسین بیشماره! 11 آبان 1390 ساعت 16:02

+

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد