دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

افسرجنگ نرم

من افسر جنگ نرمم
تکبیرم الله اکبر
عاشق به دیدار مهدی
آماده براذن رهبر
من افسر جنگ نرمم
یک آسمانم ستاره
درکوله بارم عقیده
سربازگردان کاوه
من افسرجنگ نرمم
سنگرندارم ولیکن
مردانه هستم که هستند
بی سنگران جاودانه
من افسرجنگ نرمم
دراوج مرکب گزینم
آماده ام تا وفارا
بالابرم من دوباره
عزت بلند چون دماوند
دلهاچوکارون واروند
آری چه حاجت به قایق
وقتی که هستی روانه
من افسرجنگ نرمم
اهل نبردم بدانید
یک عمرهستم پریشان
تالحظه ای را نشانه
آن لحظه راحفظ دارم
احساسی ازاین تن خاک
هنگامه ای راکه آن دم
عشاق برده ست به افلاک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد