دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

من که هستم

هوالحق

این رو وقتی مینویسم که دوامتحان خیلی مهم دارم،

این روزها هرچه بودم و هرچه خواهم شد رو سپردم به دست خدا، از اون چیزی که بودم تا یه برهه از زمان راضیم، از اون به بعدش نه!

از اون چیزی هم که درانتظارمه خبر ندارم اما خدا رو دارم.


این گذشته و آینده و حال بسیاربسیار ناملموس میشود دز این دوره زمانه!

نمیفهمی زمان چجور می آید و چجور می رود.


دلمم تنگه برای

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام ؛
امیدوارم بزودی بر حس نارضایتی و امتحاناتتون پیروز بشید
طلبه هستید ؟

ممنون
خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد