دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

مسخ

امروز سوار اتوبوس بودم، همیشه وقتی تو اتوبوس جای نشستن داشته باشم شروع میکنم به خوندن جزوات دانشگاهم یا کتابی اگه همراهم باشه...
اما امروز با پدیده ی خجالت آوری روبرو شدم، برای یک لحظه که سرم رو بالا آوردم و نگاه به جمعیت انداختم متوجه شدم همه سرشون تو گوشیشونه!

تنها کسی که ازین قاعده مستثنی بود راننده ی اتوبوس بود...

به این فکر میکردم که نیاکان ما سرهایشان را که به زیر می افکندند از ترس نگاه ناروا به نامحرم بود، اما نگاه به نامحرم این روز ها کف دست ماست!
نیاکان ما سربه زیر که می انداختند غرق در سلوک عارفانه ی خود میشدند و امروز سربه گوشی فرو می بریم و مسخ میشویم..

مسخ !!!

به ما گفت تنها چیزی که آخر و عاقبت دارد تقواست
والعاقبة للمتقین
نظرات 4 + ارسال نظر

اولا ک کتاب خوندن توی ماشین باعث ضعیف شدن چشمها میشه...
دوما زود قضاوت نکن..یاحداقل همه رو جمع نبند...یکی مثل من وقت اضافه ک میارم سرم توی گوشیه ولی چیزی ک توی گوشیم دارم و استفاده میکنم ایننا هستن:دعا یا قران....کتاب مربوط ب درسم...آشپزی...پزشکی...برنامه هایی ک درآینده دارم و ...

کی گفته کتاب خوندن تو ماشین چشمو ضعیف میکنه؟؟؟
بیشتر آدما مثل شما نیستن

فامیل دور 20 آذر 1394 ساعت 16:05

حرف بانو مهرنوش درست...
میتونید از ی چشم پزشک بپرسید... مطالعه هنگام حرکت ماشین درست نیس...حالا چ کتاب باش چ موبایل و ...
.
اما در مورد متنتون
شاید علتش این ک مارو از نیاکانمون دور کردن...
نه فقط غرب
بلکه ...
هرکس به طریقی
به اندازه نفعی ک می برد و می بره

بعله بعله ....

بسیار زیبا نوشتید ...
جواب سوال نظر قبلیمو گرفتم

[ بدون نام ] 9 اسفند 1394 ساعت 23:00

منم شنیدم مطالعه در حال حرکت برای چشم مضره !! حالا مطالعه هرچی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد