دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

مرا حسابم کن

نه در میانه راه با صدای خنده تو


نه در منی و مدینه کنار خیمه تو


میان شورو هیاهوی این همه خواهان


تو یوسفی که خدا می خرد تورا آسان



نه من که کمترم از یک کلاف و یک ناخن


فقط حواشی یادت مرا حسابم کن


س.ج

نظرات 3 + ارسال نظر
سالومه 28 بهمن 1393 ساعت 01:49

مث همیشه عالی :)

سالومه 9 فروردین 1394 ساعت 15:03 http://salumebanoo.blogfa.com/

مثل همیشه خوب
سال نو مبارک :) با بهترین رویداد ها تو این سال برای شما

امیدوارم اصلا فکر نکنید که من آدم بی جنبه ای هستم
.
.
.
پیشنهاد میکنم در صورت مایل بودن ، تو « سایت شعر نو » عضو بشید
زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد