دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

ماه خوبی ها...

ماه مبارک دوباره برگرد

حال و هوایت خیلی زیبا بود ... آدم اگر میخواهد عاشق بشود در همین ماه رمضان عاشق بشود ، آدم اگر میخواهر از دنیا دل بکند در همین ماه رمضان دل بکند ، آدم اگر میخواهد بهترین باشد در همین ماه رمضان بهتر از همه باشد ، آدم اگر هر چه میخواهد در همین ماه رمضان طلب کند ....


ماه رمضان بین ماههای قمری متعادل تر از همه ی ماههاست ، در آن اسلام خودنمایی می کند ، همه ی مذاهب در ان شریک اند ، نماد و نشانه امت میانه یا وَسَطایی ست که خداوند فرموده ، همه در بین دو وقت اذان لبهاشان تشنه است و شکم ها و عورتهایشان را از شهوات و لذایذ پوشانده اند ، همه دوست دارند قرآن را ختم کنند و همه ...


ماه رمضان آمد و بازهم می آید ، و فقط یک بار در سال تکرار می شود ، هرکس معتدل و میانه رو است در این ماه خودنمایی می کند و هرکس نیست به بهانه هایی بنی اسرائیلی پیمانه ی خدا را میشکند ..


ماه مبارک دوباره برگرد

 


راستی امت محبوب خدا ، خداجویان پاداشتان محفوظ است بهترین خیری که خدا به بندگان صالح خود داده است 

عید فطرتان مبارک

نظرات 7 + ارسال نظر
علی سیمرغ 19 مرداد 1392 ساعت 21:28 http://www.aa_sa.blogsky.com

سلام. مطلب شما جالب بود. لطفا به وبلاگ من هم سربزنید.
ممنون می شوم.

وعلیکم

مـــــــــــــــــــن:))) 20 مرداد 1392 ساعت 14:27

حراف 20 مرداد 1392 ساعت 21:33

بله حقا که ماه عشق و بندگیه...

سالومه 22 مرداد 1392 ساعت 17:08 http://salume-nemat.blogfa.com/

عید بگذشته مبارک
بعد مدتها یافتمت
چ خبرا؟

سلام
من نمیشناسمتون

مین روب 23 مرداد 1392 ساعت 08:43 http://minrob.blogfa.com

سلام سید جون
عاشق نشی کار دست مون بدی
هنوز اون پرونده به سرانجام نرسیده
ای بابا

سلام
من یادم نمیاد سوپیشینه داشته باشم

فاطمه 23 مرداد 1392 ساعت 11:53

سلام
پرونده هاتون داره کم کم رو می شه اخوی....

سلام
مین روب هم خوابگاهی ماست منظور از پرونده ، پرونده رفیقمون فرهاده ... وگرنه من سوپیشینه ندارم :d

مـــــــــــــــــــن:))) 26 مرداد 1392 ساعت 10:26

آخ آخ آخ آخ.... سین جین جان ... تو هــــــــــــــــــــــــــــــــم....

من چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد