دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا
دست به قلم های ســیدجلیل

دست به قلم های ســیدجلیل

قل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

دلم برای خدا سوخت


دلم برای خدا سوخت

خدای تنها بود

خدا انیس و رفیق شبانه ی ما بود

دلم برای خدا سوخت

در آن دمی که گناه

میان خشکی مردم شبیه دریا بود ...

کدام سبک جدید

جواب ما شده است

چه شد که رسم زمانه مرید شیطان بود ...

دلم برای خدا سوخت

خدای تنها بود..



سین . جیم

بهمن 91

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد حسین 16 اسفند 1391 ساعت 23:35 http://enekas2.ir

salam seyed khobi ?
shoma hamshahri hastin baham ?

B@R@N 27 اسفند 1391 ساعت 19:11

لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد